lördag 20 april 2013

Essence Vitae projekt

För ett år sedan såg jag min kompis på fb prata med en annan om en sida på internet. Det handlade om familjer som går igenom svåra tider och ett projekt som stödjer dem och ger en möjlighet att bli fotograferade i hemma miljö. Det gör de helt gratis. Jag blev nyfiken så klart och googlade om det här projektet. Samma kväll skrev jag till dem och berättade om oss och vårt liv. Trodde inte att det skulle gå fort, men nästa dag fick jag ett mail från Essence Vitae. De skulle gärna vilja komma till oss och fotografera. Lite senare kontaktade en fotograf Benny Ottosson oss och vi bokade dag och tid. Vi träffades aldrig som vi planerade då Lisa blev inlagd på sjukhuset. Men senare hände det. Och resultatet var helt underbart, vackra bilder på våra barn och trevligt möte med Benny. Projektet ville att i sin tur man skulle skriva lite om familjen och att det kunde publiceras på deras sida. Jag hade redan "ett brev till mig" som jag hade skrivit under sömnlösa nätter, det gav jag gärna till dem.
Här är resultatet.....

Essencevitae

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar