lördag 13 april 2013

Ett nytt försök

Då var jag här igen. Fick energi från min vän att återskapa bloggen som jag startade en gång i tiden och raderade tre månader senare.
Vet inte alls hur det kommer att bli denna gång. Känner bara att mina tankar och funderingar borde skrivas ner annars rinner de mellan fingrarna som vattnet.....
Vad mycket det har hänt sedan vår lilla Lisa föddes. Nu är hon över tre år och inte är bara lilla syster. Hon är STORA syster till en fantastisk kille. Tänk, säg aldrig "aldrig". Vi skulle väl inte ha fler barn när Lisa föddes, absolut inga, ifall det födds ett sjukt barn till... Men nu har vi tre, tre helt fantastiska små liv som man inte kan tänka sig att leva utan.
Här har jag nu tänk att skriva både om Hirschprung och det livet som vi har i samband med den.  Hur ofta skriver jag här vet jag inte ännu, men....vi får se...
Det börjar bli sent. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar