fredag 31 maj 2013

Blir bara bättre och bättre

Jag har kommit in i min tredje månad med Mamma Fitness. Tänker ibland varför behövde jag nå botten för att börja gå ner i vikt. Att jag lät mig äta så mycket att jag inte kunde fixa viktminskning på egen hand. Eller vad det bara så otroligt trögt att sätta igång, jag vet faktiskt inte. Nu betalar jag för att kunna äta mindre och nyttigare, träna hemma och må mycket mycket bättre än jag har gjort på länge. Jg har lärt mig massor på kort tid och den kunskapen är dyrbar, den ger mig tillbaka min hälsa, fyller på med ork och tron på mig själv. Det är absolut inte lätt det jag gör och vissa dagar är jobbigare än de andra, men jag ska nå mitt mål och hoppas verkligen att jag är framme innan den 23.09. Vill ju vara fin-fin på min födelsedag.
Och om  det finns tjejer, kvinnor som har slutat tro att det går att bli hälsosam och tränad, måste alla anmäla sig till Olga Rönnberg. För att det finns inte hopplösa fall. Man får gå efter motto "lyckas hon så lyckas jag" eller hur. Det finns så många exempel på hur kvinnor såg ut innan och efter, och ärligt talat, man tappar hakan när man ser vilka super, fantastiska resultat folk når.
Så jag säger bara, lyckas dem så lyckas jag. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar