fredag 3 maj 2013

Inte prolaps igen!!!!

Nu har vi haft två underbara månader sedan senaste operation gjordes. Men idag fick man deja vous. Tarmen prolapsade igen som den gjorde hela tiden senaste året. Ledsen, vad ledsen och hopplös jag känner mig igen. Har vi misslyckats? Nu blir det ständiga "känna på magen" tiden för att inte missa prolaps. Nu blir det ingen lugn och ro varken hemma eller på dagis, ingenstans. Missar man prolaps och inte fixar den i tid, får man åka med gumman till Östra sjukhus och sövas.
Ledsen och hopplös. Tycker så mycket synd om min älskade gumma som får gå igenom allt detta helvete. Varför? Ska barn behöva lida så mycket? Får ont i magen när jag tänker hur mycket ont hon har haft under sina 3,5 år. Låt mig ha det, låt mig lida men  inte min flicka, inte mitt lilla hjärta.
Då var man på gamla spår igen. På den sämre bana med prolaps och oanmälda resor till sjukhuset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar