torsdag 25 september 2014

När mamma fyller år

Det är så viktigt att få känna sig behövd. Att kunna se hur mycket andra älskar dig och är måna om dig. Den typen av dagen hade jag för två dagar sedan, jag fyllde år, så det var min dag. :-)
Barnen börjar bli stora och förstår mer och mer innebörden med att fylla år. Alex gick till en blomsteraffär efter skolan och köpte blommor till mig som han fick välja helt själv (även om det var mormor som betalade). Han signerade kortet och var mycket stolt över det. Lisa gjorde två halsband och ett armband på dagiset och lade allt i en handgjord låda. Liam gav mig en annorlunda present. Det blev 38,5 febern och han fick stanna hemma med mig hela dagen. Det blev en mysdag för oss.
Jag märker att ju äldre man blir desto mindre man tänker på egna födelsedagar. Man har allt eller nästan allt, det är svårt att hitta på något som man vill andra ska ge dig som present. Jag älskar att fira barnens födelsedagar och jag lääääääängtar efter Liams kalas. I oktober blir han hela två år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar